Friday, April 3, 2009

bla bla bla....

1st of April
after 12 midnight...
i was doing my company law assignment..
suddenly,
my friend msn me to go out yam cha with her and her fren.
i felt shocked, ask her why so sudden want go out yam cha with only her and her fren(guy)..
i thought her fren want to chase her...she does not feedback me on that...
Am i seen nonsense that i didnt realise it was APRIL FOOL ???
and then she say later after yam cha come my home coz tomoro still got 8am class, i say ok... sooo smoooothhhh...(gonna knock my head myself!!!)
and then,
say ok la, i wan go out le,
good nite,
bye bye...
consequently,
i found myself been FOOL ~~

so LAME......................................LAME....................LAME.........................LAME.........................

okie, i admit it, she say i was the only one she cheat
i ask why?
she said: coz u are my fren...
sooooooo LAME LAME LAME LAME again....again......

yea, indeed i had a great day been fool around...haha...

Secondly,
my idol wan qian had announced her upgraded EP tou hao peng you!!!!!
i want!!!!
i will buy it when the day i go out..hehehe..
c so cool her company color up the company car to promote her EP~



wait for me~ i'm gonna get u soon~ yuuhooo~~

another one,
YOshin 方宥心
星光四參賽者
一開始并不怎么注意她
自從敗部復活回來之后
就慢慢欣賞她了~
也是第四屆星光的冠軍哦~
赫赫~我真沒選錯人~
來來來
我介紹她本人給你們~

Chiiiiiiaaaaanggggggg~



不錯吧~不過哦沒機會看到她咯。。。她人在臺灣。。5555~
oh ya, i forget to mention...
陶晶瑩回來了

接下來,
就是2005年超級女聲(第3名)-筆筆
周筆暢 對的 就是她了
赫赫~ 口愛吧??

yo~酷斃了

跟你們講哦 不要看她醬 很有才華內~
【笔笔简历】
姓名:周笔畅

昵称:笔笔,笔畅,宝贝,心肝,肝肝,小小,奶娃,周笔,某笔,阿笔,美女笔

籍贯:湖南(在深圳长大)

身高:164 m
体重:50KG左右(现在好像瘦很多)

生日:1985726

星座:狮子座

血型:
A
脚码:
39
性格:开朗、热情(遇到陌生人开始会比较害羞沉默,熟了就会很热情很搞怪啦) ,富有爱心,内秀

三围:未知(不过身材挺好的)

爱好:唱歌、听音乐、打篮球

特长:钢琴、小提琴、架子鼓 、吉他

最喜欢的歌手:陶喆 周杰伦 王力宏 Usher 王菲 范晓萱 (很多很多 有实力的)

家人:爸爸 妈妈

宠物:狗狗-肉肉 猫猫-女女和仔仔 

学校:广州星海音乐学


我最喜歡的歌曲是筆記~
我看見天空很藍 lalalala...


還有,
也是超女來的~
劉力揚~
hohoho~
我喜歡這張~我就是這樣


也沒機會看到她 不過那天有來馬來西亞 我也錯過了

最后一個,
港姐-佘詩曼

坦白說 很多人都不喜歡她 說他很做作
會嗎?
可是我不這么認為咯
你看人家身材幾美下的
你要都沒有

我最喜歡看她演的一部連續劇澳門街
如今仍然歷歷在目
看到這里 大家不要誤會哦
我不是只有喜歡女生的 ok
赫赫~
再來一個靚仔啦
一直是我心里深處的最愛~
新國藝人-陳之財


名字挺俗的
表緊~ 人帥就可以了
bluahahaha...
人是蠻老一下下的 不過還是可以看的啦
可是他很久沒拍戲了啦
看了那么多
觉得我的品味怪怪的吧
我也不知道 就是喜欢
这就是我
我, 就属中性风格 当然也有爱打扮靓靓的时候
爱中性打扮的我
就是会比较喜欢看男生的衣服多过女生的衣服
为什么呢?
女孩子的衣服真的让我看了眼花缭乱 多到不行
偶尔也会看看啦 只是没那么钟爱
最头痛就是要买衣服的时候
我比较喜欢穿衬衫 我妈就不喜欢 还有便?
只有多买一些女人的衣咯
偏偏我不走可愛路線 也不走成熟路線
是不是很難找叻?
我又不是很會打扮的
最好有個造型師給我幫我整理
哈哈哈~夠懶吧~
我已經開始盡量努力了 開始保養自己的皮膚了 不然沒人要了
我就要做老姑婆了:(
今天 看了不久前的女人我最大20090310
哇靠 主題還真的很適合我 '命中注定有人愛'
當然這不是重點
里面談到
'太man的女生沒人愛?'
我沒有很好的男性朋友 所以不知道我在他們心目中是怎樣的
但是看了一個原因之后
發現hoooo....我真的是男人婆..ala..是真的啦..i accept it truely...
1.神經大條 不拘小節
2.愛逞強 (我不會逞強)
3.喝酒比男人豪邁 (我不是很會喝酒)
4.講'口以嗎?'會被人罵 (目前還沒人這么對我說)
5.不知害羞為何物 (我很容易臉紅的哦)
6.保養根本就是在浪費時間
7.笑起來沒在顧形象

來看看,
第一條, 我超神經質的

第六條, 沒有嚴重到說浪費時間啦 只是我不喜歡花太多時間在這方面 一直認為自然就是美 不需要做太多這些保養. 結果我錯了...目前正在慢慢學習如何保養了...

第七條, 無可否認的 從中學開始直到現在 我身邊的朋友都知道 我就是這樣的 當他們還沒看到我 我只要笑出來 遠遠的他們就知道我來了 還有朋友為我取了花名叫大俠~夠man吧~

不過 我覺得這就是我的特性 要改嗎? 大不了以后收斂點

你們就再也聽不到這么豪邁的聲音了...:(

~還在消化當中其中的含義~

~頭腦還在不停環繞著~

Next,
lets talk my life nowadays..
every mon and tues is the most tiring day...
i dont like it actually..non of my classmates like it 'either'..(taught by ah yap)
izzit sound any improvement of my enga lish??
i quite like her lecturing nowadays, she is humour enough to have jokess wif us when i feel sleepy..
still sleepy when she is lecturing issues and audit..sometimes..
~fatt/fuck de lan zha~
i like it..thank you you ya...
haha...
i want to laugh till Lolling down on thr floor
return to the fact, she gave much more stress for me..
tutorialss...readingsss..
i try.. itry.. i try try try try try...
today
i ate 2 pieces of cakes o~
let have a look...

Secret Recipe@Cappucino Cheese

i am in a passing fancy to have these cakes yesterday
and buy it after taking dinner with my frens
i like the walnuts inside the brownies and the cheese(white) on the top, the middle is cappucino cheese taste too sweet for me, the bottom is cookies..
over all is good enough~
i satisfy it again...


just before finishing my blog,
one of my frens in f5, mei ping
msn me
chatting around and tell me that i am 1 of her best fren
indeed, i really touch to my bottom of my heart and appreciate it...
really thank to her, and sweet sweet to hear about that...
as i mention before, if i could, i will want to go back to my secondary school time..
it was the best ever memories for me throughout my life till now..
sincerely to all my frens,
FRIENDSHIP FOREVER

0 Comments: